Re: [fedora-trans-el] Μεταφορά του Πλανήτη ΕΛ/ΛΑΚ στο planet.ellak.gr!

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Fri Mar 16 10:46:09 UTC 2007

On 3/16/07, Yannis - Pastis Glaros <mrpc at pramnos.gr> wrote:

>  Στις 16-03-2007, ημέρα Παρ, και ώρα 01:49 +0200, ο/η Nikos Charonitakis
> έγραψε:
>

>  On 3/14/07, *Yannis - Pastis Glaros* <mrpc at pramnos.gr> wrote:
>
>  Στις 14-03-2007, ημέρα Τετ, και ώρα 12:20 +0200, ο/η Nikos Charonitakis
> έγραψε:
>
> το banneraki δεν συμφωνεί με τους κανόνες χρησης του fedora logo...http://fedoraproject.org/wiki/Logo/UsageGuidelines
>
>  Σε ποιο σημείο δεν συμφωνεί; δεν θέλω να γκρινιάξω, για να καταλάβω ρωτάω
> πάντα.
>
>    1. Never Switch the Colors ->δεν τα πείραξα
> [...]

Ρίξε μια ματιά στο fedoraproject.org οπου έχουν το logo με λευκά γράμματα
και το background στο pantone.
Οπως είπε και ο δημήτρης δεν είναι ιδιαίτερα σημαντικό και να το αφήσουμε
όπως έχει.
Αν έχει κάποιος χρόνο ας το αλλάξει. Αν όχι, δεν πειράζει.

Νικος

υ.γ
Βλέπω οτι το fp.gr είναι οκ. Πολύ ωραία. Θα γράψω μερικά τιπς και τρικς στην
πρώτη ευκαιρία.