[fedora-trans-el] commit action status ?

Dimitrios Typaldos dtfedora at yahoo.com
Thu Mar 22 22:33:37 UTC 2007

Καλησπέρα,

καθώς μία ανανέωση για το είναι έτοιμη για το fedora-install-guide, θα ήθελα να ρωτήσω αν η μετάβαση στο νέο διακομιστή cvsl10n έχει ολοκληρωθεί ή εναποθέτουμε στον κλασσικό i18n ακόμα (λυπάμαι για την επανάληψη της ερώτησης αλλά νομίζω ότι μου έχει διαφύγει η απάντηση) ;  Σε ποιο κατάλογο ; (CVSROOT=xxx:? - δυστυχώς κατά το πρόσφατο τέστ με το Δημήτρη Γλ. δε διατήρησα τα στοιχεία).

Ευχαριστώ
_Δ

Dimitrios Typaldos
GPG: 0x6A7B898C