[fedora-trans-el] Ξεκινάω το anaconda...

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Fri Mar 30 15:05:32 UTC 2007

O/H Yannis - Pastis Glaros έγραψε:
> Στις 27-03-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 09:27 +0100, ο/η Dimitris Glezos
> έγραψε:

> Παιδιά εγώ θέλω να μεταφράσω κάτι και δεν ξέρω τι :p :p
> η επιλογή μου φαίνεται πιο πολύ βουνό από ότι η ίδια η μετάφραση.
> Όποια πρόταση είναι ευπρόσδεκτη... τουλάχιστον για να δοκιμάσω...
> Ευχαριστώ

Νομίζω ότι το install-guide στο οποίο δουλεύει ο Τυπάλδος είναι σημαντικό.
Μπορείτε να συνεργαστείτε για να βγει καλύτερο αποτέλεσμα και πιο γρήγορα.

Επίσης, σε λίγες βδομάδες θα βγάλουμε και τις σημειώσεις κυκλοφορίας προς
μετάφραση, ένα άλλο μεγάλο έγγραφο πολύ σημαντικό για την προώθηση του Fedora.

Από εφαρμογές [1] προσωπικά πιστεύω ότι τα πιο σημαντικά είναι μεταφρασμένα.
Ακόμη και το `initscripts` που δεν είναι τελειωμένο, όλα τα σημαντικά strings
του είναι τελειωμένα χάρη στη δουλειά όλων μας αλλά κυρίως του Μιχελινάκη. Το
επόμενο που θα ήθελα να κοιτάξουμε, όπως έγραψα και τις προάλλες, είναι το
specspo/summary. Όποιος εγκαθιστά Fedora ή επιλέγει "Προσθαφαίρεση λογισμικού"
από το κύριο μενού βλέπει μερικά από αυτά τα strings. Θα ήταν ωραίο αν όλα όσα
εμφανίζονται μέσα στην προσθαφαίρεση προγραμμάτων να ήταν μεταφρασμένα.

Τέλος, το virt-manager είναι κάτι που ίσως αξίζει, αν και είναι μόνο για
προηγμένους χρήστες του XEN.

-δ

[1]:http://i18n.redhat.com/cgi-bin/i18n-status?page=status&branch=HEAD&locale=el&essential=0

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)