[fedora-trans-el] Marketing του F7 στην Ελλάδα

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Wed May 2 19:22:54 UTC 2007

Μια και βρίσκομαι λίγο μακριά και δεν έχω καθημερινή επαφή με έλληνες
opensource-άδες, δεν έχω και πολύ καλή εικόνα του τι εικόνα έχει η ελληνική
κοινότητα για το Fedora. Και εν όψει Fedora 7 μπήκα σε λίγες σκέψεις. Νομίζω ότι
θα έκανε καλό να συζητήσουμε λίγο αυτό το θέμα και να δούμε αν μπορούμε να
διορθώσουμε κάτι σε περίπτωση που το κάνουμε λάθος. Για παράδειγμα:

 * Τι εικόνα έχει το Fedora στην ελλ. κοινότητα; Στις συζητήσεις προτείνεται ως
μία διανομή για έναν νέο χρήστη; Υπάρχει ακόμη η εικόνα ότι όλα ελέγχονται από
την RH;

 * Οι ανακοινώσεις μας για τις νέες κυκλοφορίες γνωστοποιούνται; Πώς βλέπετε τις
προσπάθειες μας για προώθηση του Fedora στην Ελλάδα; Μήπως πρέπει να βάλουμε
μπρος την εκτύπωση μέσων και ταχυδρομική αποστολή τους;

 * Ο ιστότοπος μας είναι βοηθητικός για το νέο χρήστη; Σε "εμπνέει"; Είναι
εκνευρηστικός για τον έμπειρο linux-ά που ψάχνει νέα διανομή; Τι θα μπορούσαμε
να αλλάξουμε;

 * Η ομάδα μας φαίνεται "ενεργή" προς τα έξω; Η λίστα ηλ. ταχυδρομείου είναι
γνωστή; Εμπνέεται από την εικόνα της ένας χρήστης linux θέλει να συμμετάσχει
στην ανάπτυξη μιας διανομής;

 * Γενικώς, τι κάνουμε καλά; Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε καλύτερα και πώς;

Τέλος, τώρα που το Fedora δίνει τη δυνατότητα στον οποιονδήποτε να φτιάξει τη
δική του διανομή πολύ εύκολα, θα μπορούσαμε να φτιάξουμε ένα iso κομμένο και
ραμμένο στα ελληνικά μέτρα. Για παράδειγμα, να έχει προεπιλεγμένα τα ελληνικά,
με σωστά encodings/fonts στην κονσόλα, με προεπιλεγμένη την ελληνική αρχική
σελίδα στον περιηγητή και με συνδέσμους στην ιστοσελίδα μας, κλπ.

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)