Re: [fedora-trans-el] backup óå ðïëëáðëÜ tar

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Sat Nov 3 20:38:16 UTC 2007

Χθές έκανα backup το home ~50 GB.
Μια ωραία λύση είναι rdiff-backup
http://arstechnica.com/articles/columns/linux/linux-20060202.ars/2
Για γραφικό tool δες κάτω κάτω στην ιδια σελίδα και μετά με yum install ...
Εγω χρησιμοποίησα ενα αδειο σκληρό που είχα, αφού τον έκανα ext3 με το gparted.
Δεν ξερω αν χάνει κάποια πράγματα στο backup αν είναι άλλο filesystem.
Διάβασε το faq στην σελίδα τους
http://www.nongnu.org/rdiff-backup/FAQ.html περιέχει μερικές χρησιμες
πληροφορίες (πχ χώρος που απαιτείται)
Είναι καταπληκτικό εργαλείο...