[fedora-trans-el] μετάφραση release-notes

Dimitrios Typaldos dtfedora at yahoo.com
Mon Nov 5 03:19:05 UTC 2007

Συμπλήρωσα τη μετάφραση για τις σημειώσεις κυκλοφορίας (κατάλογος release-notes, όχι branch F-8).
Ένας δεύτερος έλεγχος θα ήταν καλός. Επειδή δεν είμαι σίγουρος ότι το αρχείο που είδα στην ιστοσελίδα
των στατιστικών στο branch F-8 είναι το ίδιο και αν κάποιος ήδη εργάζεται σε αυτό, μπορεί κάποιος να του ρίξει μια
ματιά; Επιπλέον, η τελευταία μεταβολή (πριν 3 ώρες δεν ξέρω αν περάστηκε στο release-notes dir αν και εγώ το
ανανέωσα με msgmerge). Το el.po είναι ήδη στο αποθετήριο.

Ευχαριστώ
Δημήτρης

Dimitrios Typaldos
GPG: 0x6A7B898C