[fedora-trans-el] Re: ελλειπείς δεσμοί

Dimitrios Typaldos dtfedora at yahoo.com
Fri Nov 9 21:12:49 UTC 2007

>----- Original Message ----
>From: Dimitrios Typaldos <dtfedora at yahoo.com>
>To: fedora-trans-el at redhat.com
>Sent: Friday, November 9, 2007 7:48:44 AM
>Subject: ελλειπείς δεσμοί
>

>Στις σημειώσεις κυκλοφορίας
 παρατήρησα ότι στη σελίδα
 (τουλάχιστον ...)

>http://docs.fedoraproject.org/release-notes/f8/el/sn-OverView.html#sn-New-Features
 >
>υπάρχουν ελλειπείς δεσμοί. Πίστεψα
 αρχικά ότι είχα θαλασσώσει κάποια
 τμήματα, αλλά προς
>έκπληξή μου στο po αρχείο φαίνονται
 σωστοί. O Paul W. Frields μου ανέφερε ότι σε 30
 μέρες
>θα υπάρξει κάποια ανανέωση στην
 έκδοση
 των σημειώσεων κυκλοφορίας, επομένως
 μπορούμε
>να το διορθώσουμε. Έχει κανείς καμιά
 ιδέα γιατί συμβαίνει αυτό; Το Makefile
 ίσως ;

>Δημήτρης

Νομίζω ότι κατάλαβα το πρόβλημα.
 Συνήθως στις μεταφράσεις μου για να αποφύγω
 τυπογραφικά λάθη με τα url
κάνω cut & paste από την αρχική
 συμβολοσειρά. Λοιπόν, στο kbabel τα διαστήματα αντιπροσωπεύονται με μία
μέσου ύψους τελεία που μερικές φορές με το cut & paste αντιγράφεται αντί για διάστημα κάτι άλλο (δεν είμαι σίγουρος τι).
Όταν συμβαίνει αυτό μεταξύ ulink και url ο σύνδεσμος δε λειτρουργεί σωστά. Αν διαγράψω το μεταξύ τους διάστημα και το
επαναεισάγω λειτουργεί κανονικά. Αν κάποιος έχει κάποια πιο συγκεκριμένη ιδέα θα χαιρόμουν να την ακούσω.
Λυπάμαι γι' αυτό.

Δημήτρης

Dimitrios Typaldos
GPG: 0x6A7B898C