[fedora-trans-el] Re: Έξτρα πακέτα του GNOME στη διανομή Fedora

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Wed Nov 14 23:35:24 UTC 2007

Στις 15-11-2007, ημέρα Πεμ, και ώρα 01:14 +0200, ο/η Dimitris Glezos
έγραψε:

> Το Fedora από την έκδοση 7 βγαίνει σε διαφορετικές μορφές, η κάθε μία
> με διαφορετικό σετ πακέτων. Το 8 βγήκε στις εξής:
>
>  - DVD
>  - Live (generic, GNOME)
>  - Live CD KDE
>  - Live Games
>  - Live Developer
>  - Live Electronic lab
>
> Υποθέτω ότι εννοείς τι σετ πακέτων εγκαθιστά από προεπιλογή η πρώτη
> εκδοχή ή οι πρώτες δύο;

Κάποια από τις πρώτες δύο, ανάλογα με το τι υπάρχει διαθέσιμο.
Πιστεύω ότι δεν εγκαθιστά όλα τα πακέτα που είναι διαθέσιμα στο DVD αλλά
βάζει γύρω στα 1200-1500 που συμπίπτουν με την κατάσταση από το LiveCD.

> Υπάρχουν και τα Live. :)

Θέλω να χρησιμοποιήσω τη διανομή για πολλά πράγματα (online desktop -
http://www.redhatmagazine.com/2007/11/13/tour-of-gnome-online-desktop/,
κτλ). Θα λάβει το κατάλληλο χώρο στο σκληρό μου δίσκο ;-).

Σίμος