[fedora-trans-el] ntua repositories + evolution 2.12

Stavros Giannouris stavrosg at hellug.gr
Tue Oct 23 08:36:20 UTC 2007

O/H Christodoulos Pantazis έγραψε:
> Καλημέρα.
>
> Έχω παρατηρήσει πως τα repositories του ntua πολλές φορές δεν
> "απαντούν". Μπορώ να βάλλω άλλα και πως;

Μπορείς να ορίσεις άλλο αποθετήριο στα αρχεία που βρίσκονται στο
/etc/yum.conf.d/[repository].repo
Η σχετική λίστα στο fedoraproject.org [1].
> Επίσης θέλω να δώσω μια ακόμα ευκαιρία στο Evolution και είδα πως το
> Ubuntu Gutsy έχει την έκδοση 2.12 ενώ το F7 την 2.10. Μπορώ να
> εγκαταστήσω την 2.12 στο f7? Την έχω κατεβάσει σε tar.gz. Αλλα δεν ειμαι
> σίγουρος αν είναι εύκολο.
>
> Το έχει κάνει κάποιος; Ποια είναι η διαδικασία;

Μάλλον δεν θα μπορέσεις.
Τουλάχιστον όχι χωρίς να εγκαταστήσεις επίσης μεγάλο μέρος του gnome 2.20.
Υπομονή, στις 8/11 κυκλοφορεί το F8 :-)

-S.
[1] http://mirrors.fedoraproject.org//mirrorlists/publiclist//Fedora/7/