[fedora-trans-el] impress page numbering

Dimitrios Typaldos dtfedora at yahoo.com
Mon Oct 29 20:24:49 UTC 2007

 νίκησε. Δεν μπόρεσα σε περίπου μια
>ώρα εξαντλητικής αναζήτησης να βρω πως
 μπορώ να βάλω υποσέλιδα και
>επικεφαλίδες στην παρουσίαση ώστε να
 εμφανίζονται οι αριθμοί σελίδας, η
>ημ/νια το όνομα μου και το όνομα του
 οργανισμού...

>το http://wiki.services.openoffice.org/wiki/Documentation/FAQ/Impress

>δεν με βοηθά καθόλου αφού στη τέταρτη
 λέξη με έχασε (...Go to the
>'Background view' of the presentation...) αφού δεν μπορώ
 να βρω καν πως
>πάω στο background view εφόσον τα "three small icons
 under the left side
>ruler" δεν υπάρχουν...
>
>Ομολογώ πως μερικές φορές το OOorg με
 κάνει και αισθάνομαι πολύ
>αρχάριος... (παρά την εμπειρία μου)

Χωρίς να είμαι ειδήμονας στο είδος, έχει τύχει να το χρησιμοποιήσω το ooimpress

στο παρελθόν για παρουσιάσεις. Υποσέλιδα, αριθμός σελίδας και περιγραφή

που εμφανίζεται σε όλες τις σελίδες μπορείς να βάλεις στο:

Εισαγωγή-->Αριθμός σελίδας...

Για το μεσαίο πεδίο που χρησιμοποιούσα για την περιγραφή, ο χώρος του μου

φαινόταν περιορισμένος. Σίγουρα θα υπάρχει κάποιος τρόπος να προσαρμοστεί

αλλά ποτέ δεν είχα την ώρα να το ψάξω ...

Δημήτρης

Dimitrios Typaldos
GPG: 0x6A7B898C
Jabber ID: typedot at jabber.org