[fedora-trans-el] Re: [team-gnome-gr] gnome 2 user guide figures -- μέρος 2ο

Dimitrios Typaldos dtfedora at yahoo.com
Sat Sep 1 09:39:32 UTC 2007

----- Original Message ----
From: fokion fokos <fokusakos at yahoo.com>
To: Dimitrios Typaldos <dtfedora at yahoo.com>
Sent: Friday, August 31, 2007 11:52:37 PM
Subject: Re: [team-gnome-gr] gnome 2 user guide figures -- μέρος 2ο

----- Original Message ----
From: Simos Xenitellis <simos.lists at googlemail.com>
To: Dimitrios Typaldos <dtfedora at yahoo.com>
Cc: team at lists.gnome.gr; fedora-trans-el at redhat.gr
Sent: Friday, August 31, 2007 1:41:47 AM

On Thu, 2007-08-30 at 11:24 -0700, Dimitrios Typaldos wrote:
> Λίγα ακόμα στιγμιότυπα και εικονίδια για τον οδηγό user guide.
> Δυστυχώς δεν  είμαι καλός (ή υπομονετικός) στο να χρησιμοποιώ
 το gimp και
> έτσι έχω κάποια δυσκολία με τα αρχεία xcf. Αν και δοκίμασα κάποια άλλα προγράμματα
> δε βρήκα κάποιο που να χειρίζεται σε αποθήκευση αυτόν τον τύπο. Γνωρίζετε κάποιο άλλο;

Εδώ θα ήταν καλό να βοηθήσει κάποιος στη δουλειά αυτή.
Σε προηγούμενο γράμμα περιγράψαμε τη διαδικασία λήψης των στιγμιοτύπων που έχουν γίνει και αυτών που απομένουν από το SVN.

Πρόσθεσα και τα στιγμιότυπα αυτά.

Σίμος

 typedot at jabber.org
> --.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.--.

 και πριν το έκανα, για τις υπόλοιπες έβαλα λίγο ... φαντασία). Προσπάθησα να

> Έκανες πολύ καλή δουλειά.
> Κατάφερες και έκοψες και τα λευκά κομματάκια επάνω δεξιά και επάνω
> αριστερά με χρήση διαφάνεις που ήταν πολύ καλό.
> Άλλαξα το πλάτος σε μερικά από τα στιγμιότυπα για να είναι <=515 και τα
> ανέβασα στο gnome-user-docs.
>
> Ευχαριστώ,
> Σίμος

>έκανα μερικές διορθώσεις  στην τελευταία σειρά εικόνων...Μου φάνηκαν ποιο "ωραίες έτσι" τις έκανα στο >photoshop  και είναι σε psd format άμα θέλετε τις στέλνω και σε gif...Ευχαριστώ ! Φωκίων Σωτηρόπουλος.

Γεια

Δυστυχώς δεν έχω photoshop και δε μπορώ να τις δω. Αν έχεις ώρα και διάθεση μπορείς να τις στείλεις

και σε gif  ; Ευχαριστώ για τη βοήθεια.

Δημήτρης

Dimitrios Typaldos
GPG: 0x6A7B898C
Jabber ID: typedot at jabber.org

      Yahoo! oneSearch: Finally,  mobile search
that gives answers, not web links.