[fedora-trans-el] Re: Install Guide

Dimitrios Glezos dimitris at glezos.com
Mon Sep 3 14:47:30 UTC 2007

O/H Nikos Charonitakis έγραψε:
> υπάρχουν μερικοί όροι που θέλουν αλλαγή πχ Διαπίστωση CD=(ίσως)
> επαλήθευση ακεραιότητας CD

+1. Στο editing μου προσπάθησα ό,τι πίστευα ότι ήθελε αλλαγή σαν απόδοση να το
αλλάζω σε όλο το μήκος του οδηγού (Find/Replace). Ίσως ένα `cvs diff` για να δει
κανείς τις αλλαγές που έκανα μέχρι το 3.2 βοηθήσει στο editing από εκεί και πέρα.

> επίσης κάποιοι σύνδεσμοι μέσα στο έγγραφο παρουσιάζουν κάτι παράξενα
> στην αρχή και στο τέλος    τους.

Σε αυτό φταίει το DocBook. Δε βρήκαμε λύση, ίσως μια ακόμη ερώτηση στην
-docs-list ή/και στην -trans-list να έβρισκε κάποιον που ξέρει.

> Θα κάνω ένα review και εγώ αργότερα (μέσα στην βδομάδα).

Ωραία, να το ξεπετάξουμε κι αυτό. :) Πες πότε θα δουλέψεις και σε ποιες ενότητες
για να μην χρειαζόμαστε merge. θα φροντίσω να κάνω συχνά commits για να γίνεται
πιο εύκολα το update.

> Οταν κάνουμε
> αλλαγές στο po αυτόματα περνάνε και στο web site;

Όχι, θα χρειαστεί να το κάνω χειροκίνητα.

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)