[fedora-trans-el] Re: [Fwd: Re: Τοπικοποίηση σε εικόνες τεκμηρίωσης (απαιτεί γνώσεις GIMP)]

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Tue Sep 4 10:48:21 UTC 2007

> Μια ερώτηση-πρόταση:
> Επειδή πρόκειται για κοινούς όρους σε κάθε γρ. περιβάλλον/πλατφόρμα, και
> όπως λέει ο Σίμος είναι "όροι που μένουν για χρόνια" μήπως πρέπει να
> υπάρξει μια καλή διερεύνηση του θέματος;

έχω την εντύπωση ότι έχουν λυθεί αυτά τα θέματα καιρό τώρα (ιδίως στο
GNOME, GTK+ που είμαστε η ίδια ομάδα εδώ και χρόνια)

> Π.χ. οι αντίστοιχοι όροι των Windows ποιοι είναι; Μην ξενίσουμε όσους
> προέρχονται από εκεί.

Εχμμμ δεν μας πολυενδιαφέρει (και αμφιβάλλω αν υπάρχουν αντιστοιχίες)
> Θα είναι γραμμή μενού (όπως είναι και στο KDE) ή μπάρα μενού, όπως
> γράφει η παρένθεση; Στα Windows πως είναι;

Συνήθως το "μπάρα" το αποφεύφουμε....

> Θα είναι "πίνακας" για το main panel και πάλι "πίνακας" για το view
> pane; Πρόκειται για διαφορετικές λέξεις: panel και pane. Εγώ προσωπικά
> προτιμώ το pane = πλαίσιο, όπως είναι στο KDE, αλλά στο Firefox βλέπω
> ότι λέει "Πλευρική Στήλη" (Προβολή > Πλευρική στήλη), δηλαδή 3η
> διαφορετική απόδοση...Πρέπει να υπάρχει συνέπεια ανάμεσα σε Gnome/KDE.

το panel (αν μιλάμε για το gnome- panel) είναι πίνακας εφαρμογών. Στον
Firefox μιλάμε για την sidebar (αφού στα αγγλικά έχουν διαφορετικούς
ορισμούς - γαιτί στα ελληνικά να τα κάνουμε όλα ίδια??)

> Το applet είναι "μικροεφαρμογή" ή "εφαρμογίδιο" όπως αναφέρεται εδώ:
> http://www.gnome.org/start/2.10/notes/el/rnwhatsnew.html

μικροεφαρμογή... το εφαρμογιδιο είναι απομειν'άρι του παρελθόντος το
οποίο εξαλείφεται σταδιακά...

> Έχει περάσει και στο KDE ως μικροεφαρμογή;  Δεν νομίζω. Κάνω δεξί κλικ
> στον κεντρικό πίνακα και βλέπω "Προσθήκη εφαρμογιδίου στον πίνακα"
> παρότι εδώ φαίνεται να είχε συμφωνηθεί αλλιώς:
> http://lists.hellug.gr/pipermail/i18ngr/2005-July/003429.html
>
> Αυτό εδώ "Μικροεφαρμογή εφαρμογής αναπαραγωγής CD" μου φαίνεται
> βερμπαλισμός. Τη σημαίνει "μικροεφαρμογή εφαρμογής" στα Ελληνικά;
> Τίποτα.

Συμφωνώ .. πρόκειται μάλλον περι typo μια και το "μικροεφαρμογή
αναπαραγωγής είναι υπεραρκετί..)