Re:[fedora-trans-el] GNOME 2.20 σημειώσεις κυκλοφορίας και ανανέωση μεταφράσεων.

Dimitrios Typaldos dtfedora at yahoo.com
Fri Sep 14 00:52:45 UTC 2007

----- Original Message ----
From: Nikos Charonitakis <nikosx at gmail.com>
To: Τeam Gnome.gr <team at lists.gnome.gr>; Greek Fedora Team List <fedora-trans-el at redhat.com>; Ubuntu GR <ubuntu-gr at lists.ubuntu.com>
Sent: Thursday, September 13, 2007 4:55:37 PM
Subject: [fedora-trans-el] GNOME 2.20 σημειώσεις κυκλοφορίας και ανανέωση μεταφράσεων.

Πλησιάζει η έκδοση του GNOME 2.20
http://live.gnome.org/TwoPointNineteen (19 Σεπ τετάρτη βράδυ).
Οσοι ενδιαφέρονται μπορούν να κάνουν την μετάφραση των σημειώσεων
κυκλοφορίας που θα εμφανιστούν στον ιστοτόπο του gnome.org πχ την
έκδοση 2.16 που είχαμε μεταφράσει μπορείτε να την δείτε εδώ:
http://www.gnome.org/start/2.16/notes/el/
Το αρχείο που πρέπει να μεταφραστεί βρίσκεται εδώ
http://l10n.gnome.org/languages/el/gnome-infrastructure και έχει
περίπου διακόσια μηνύματα για να ολοκληρωθεί.

Επίσης στις μεταφράσεις των προγραμμάτων έχουμε πέσει στο 90%
χαμηλότερα ακόμα και από την προηγούμενη έκδοση που είμασταν στο 92%.
Υπάρχουν μερικές μέρες ακόμα που θα γίνονται αποδεκτές οι μεταφράσεις
(17 Σεπ). Οποιος μπορεί ας βάλει ενα χεράκι...
http://l10n.gnome.org/languages/el/gnome-2-20

Φιλικά Νικος

υ.γ
Στα θετικά αυτής της έκδοσης είναι η μετάφραση του GNOME user Guide
(δημ Τυπάλδος) και μερικών άλλων αρχείων βοήθειας.

Καλησπέρα,

μπορώ να βοηθήσω με τη μετάφραση για τις Σημειώσεις Κυκλοφορίας. Έχει κάποιος ήδη αναλάβει αυτήν τη μετάφραση;
Νομίζω ότι ο χρόνος είναι αρκετός και πιστεύω να μπορέσω να την τελειώσω. Στην περίπτωση που έχω πρόβλημα να την
τελειώσω στα χρονικά περιθώρια θα ενημερώσω αρκετό χρόνο πριν τις 19/09 (βρίσκομαι Ελλάδα και κάποιες μέρες είναι
αδύνατο να κάνω μετάφραση λόγω εργασίας).

Ευχαριστώ
Δημήτρης

Dimitrios Typaldos
GPG: 0x6A7B898C