Re: [fedora-trans-el] Στην τελική ευθεία για f10

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Tue Oct 14 14:03:49 UTC 2008

Στις 14 Οκτώβριος 2008 4:20 μμ, ο χρήστης Nikos Charonitakis
<nikosx at gmail.com> έγραψε:
> Γεια σας
>
> Πλησιάζουμε στο deadline της f10 και θα μπορούσαμε να ανανεώσουμε λίγο
> τις μεταφράσεις.

Yup!

Ορίστε το πρόγραμμα των μεταφράσεων:

http://poelstra.fedorapeople.org/schedules/f-10/f-10-trans-tasks.html

> Προτεραιότητές:
> 1) Anaconda

Ο Κώστας (ventrix) το έστειλε αρκετά ολοκληρωμένο στη λίστα, θέλει
review + commit.

> 2) Gnome-packagekit http://l10n.gnome.org/module/gnome-packagekit

>From http://l10n.gnome.org/module/gnome-packagekit:

  45% (338/278/129)

Θέλει κάποια δουλειά. Το PO είναι εδώ:

  http://l10n.gnome.org/POT/gnome-packagekit.HEAD/gnome-packagekit.HEAD.el.po

Μπορώ να κάνω review τη μετάφραση και όλο το αρχείο γενικώς.

> 3) Release notes ?

Καλύτερα να περιμένουμε μερικές ημέρες γιατί γίνεται συζήτηση για
μεταφορά σε άλλο format και στο git. Θα στείλω ενημέρωση.

> 4) κάποια system-config-xxx (κυρίως μικροενημερώσεις)

Το system-config-lvm είπε ο Σπύρος (madmetal) ότι θα το αναλάβει
(CCed). Τα υπόλοιπα θέλουν λίγη δουλειά, όχι πολλή όμως.

> Εκτός μεταφράσεων υπάρχει ένα πολύ ενοχλητικό bug με τα ελληνικά σε κονσολα.
> Αν βρεθείς στην ανάγκη να μπεις σε κονσόλα δεν θα καταλαβαίνεις τίποτα
> από τα κινέζικα...

Bug report?

> Τέλος στο web (fp.org) έχουμε ένα λάθος που βγάζει ματι: "Οι φωνή της
> κοινότητας"
> Έχει διορθωθεί αλλά δεν έχουν περάσει την καινούρια μετάφραση.

Μπορείς να κάνεις ping τον ricky στο #fedora-websites να του ζητήσεις
να το ανανεώσει.

> υ.γ.
> Οι 2 μεταφράσεις που στάλθηκαν στην λίστα είναι για έλεγχο ή για να
> τις ανεβάσουμε;
> Έχει κάνει κανείς τίποτα (δημητρης;)

Δεν έχω κάνει κάτι -- και δεν θα έχω χρόνο αυτήν τη βδομάδα, λόγω του
Athens Digital Week το ΠΚΣ.

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)