Re: [fedora-trans-el] Ενημέρωση ΜΜΕ

Athanasios E. Samaras ath.samaras at gmail.com
Mon Nov 23 00:02:01 UTC 2009

Σωστό, θα το περιλάβω στο επόμενο κείμενο (την Τετάρτη ή την Πέμτη το πρωϊ
θα πρέπει να έχει πάει στις εφημερίδες) που πιστεύω να στείλω αύριο.
Κυρίες και Κύριοι, η κριτική δεκτή, αλλά βάλτε και εσείς το χεράκι σας ώστε
να προχωρήσει ( πολλά μυαλά είναι καλύτερα του ενός).
Επιδή είμαι νέος στην ομάδα δώστε μου μερικά στοιχεία αναφορικά με τα
πεπραγμένα της Ελληνικής μεριάς (είμαι σίγουρος ότι έχετε κάνει πάρα πολλά
απλά δεν τα γνωρίζω και άρα δεν μπορώ να τα επικοινωνήσω σωστά).
Όπως έχετε γράψεί και εσείς, δεν πρέπει να γράφουμε πράγματα για τα οποία
δεν είμαστε απολύτως σίγουροι, οπότε παρακαλώ τα φώτα σας.

Υ.Γ.
Σε περίπου 1 μέρα θα βγεί ιστοσελίδα αναφορικά με success stories του
Fedora. Αν έχετε διάθεση και χρόνο, θα στείλω τη διεύθυνση να το δείτε (στα
Αγγλικά προς το παρόν) και να σχολιάσετε/συμπληρώσετε τα δικά σας βιώματα.

Ευχαριστώ για την ανταπόκρισή σας και περιμένω νεότερα ;)

~Sakis