Translation at 99%-How to get that 100%?

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Thu Jul 23 09:18:47 UTC 2009

Zdravo Arnes,

Primetio sam da si nedavno preveo Korisnički priručnik na bosanski, za
svaku pohvalu, pogotovu što znam koliki je to posao. ;)

Da li bi imao išta protiv da iskoristimo delove tvog prevoda
prilagođene za srpski? Naravno, tvoje ime će ostati u izvornom kodu po
datoteka kao izvorni autor.

Sa druga strane, slobodno iskoristi neke od naših postojećih
latiničnih prevoda ako ti to je od ikakve pomoći (npr. nameravamo da
dopunimo Vodič kroz instalaciju). Sličnu "saradnju" sam imao i sa
Renatom dok je radio hrvatske prevode...

Puno pozdrava,
Miloš