Lokalizacija Fedora 8 Linuks distribucije - poziv na saradnju

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Fri Dec 21 09:08:03 UTC 2007

Zdravo svima,

Dobili smo zanimljiv poziv na saradnju oko lokalizacije Fedore,
izgleda je i država polako krenula da razmišlja u pravom pravcu.

Poziv je stigao od Red Hat Linux Edukacionog centra pri FON-u, i
prosleđujem ga ispod. Takođe sledi moj odgovor, i njihova poslednja
poruka.

Kao što sam spomenuo, Igor M i ja smo se složili da nam je vreme
ograničeno i prioritet nam je uvek održavanje razvojne verzije
direktno uz Fedora projekat, ali smo jako zainteresovani da pomognemo
koliko možemo. Bilo bi sjajno kada bi neko od ostalih članova bio u
mogućnosti da učestvuje u ovom projektu u nekom većem kapacitetu.

Javite šta mislite, ili se slobodno javte direktno Edukacionom centru.

Puno pozdrava,
Miloš