[Fedora Srbija] Lokalizacija Fedora 8 Linuks distribucije - poziv na saradnju

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Sun Dec 30 19:20:17 UTC 2007

Zdravo svima,

Izvinite na neažurnosti i nejavljanju, od prošle nedelje i cele
sledeće sam na putu i na odmoru.

Moram priznati da ni meni nije baš 100% jasno koja je tačno ideja za
ovaj projekat što se Fedore tiče. Do februara nije ostalo puno
vremena, tako da jedino što mogu da urade je lektura i dopuna
postojećeg prevoda kako bi zadovoljili neke njihove strandarde i
očekivanja, izjednačavanje nivoa podrške za latiničnu verziju (ostalo
je dosta repova u @Latn -> @latin tranziciji), i pravljenje respina
koji će podrazumevano biti na srpskom (pokretanje CD-a, instalacija
bez biranja jezika, itd.), tj. malo bolja sveukupna integracija svih
prevoda u Fedoru.

Iz poslednje njihove poruke se nazire da su zainteresovani za
lokalizaciju Fedore na duže staze, tako da se slažem sa ostalima da je
ovo dobra stvar i da svakako treba podržati ovu inicijativu. Napravili
smo dobre temelje i meni je lično drago da će biti od koristi.

Jedino otvoreno pitanje je onda stvar priznanja za već urađeni posao
(o novčanoj nadoknadi mislim da ne vredi govoriti osim ako se neko kao
pojedinac ne uključi u projekat unutar neke od instituticaj, ali to je
individualna odluka), i koliko je nama stalo da se zajednica spominje
kao bitan faktor u ovom projektu. To ću ostaviti vama u zemlji koji
možete da pristupite ovim ljudima i medijima da odlučite.

Ja ću lično odgovoriti da smo uvek spremni na saradnju, i da ću pomoći
savetima koliko mi vreme dozvoljava. Igor M i ja smo se složili da nam
lokalizacija Fedore više nije toliko bitna stvar u životu, i nemamo
ništa protiv da održavanje u budućnosti prepustimo nekom drugom, bilo
iz zajednice, bilo sa npr.FON-a ako se dokažu da su im namere u skladu
sa ciljevima i principima zajednice.

Puno pozdrava,
Miloš