Serbian and Fedora

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Sun Jul 13 11:42:29 UTC 2008

2008/7/13 Miloš Komarčević <kmilos at gmail.com>:
> Takođe sam primetio da je tvoj rečnik za FF mnogo veći od izvornog
> Goranovog za MySpell jer uključuje varijante koje počinju velikim
> slovom (da li je to stvarno neophodno?), kao i dodatne padežnih
> oblike, te bi bilo dobro da se nekako objedine. Gorane, tvoj rečnik
> sadrži jedni grešku: "прикаS" (pretpostavljam "прикан"), koja se
> naravno prenela i na latiničnu verziju.

Bacih pogled i na aspell rečnik, on ne sadrži ovu grešku, tj. ne
sadrži uopšte ovu reč, ali se i on dosta razlikuje od MySpell rečnika.

Ako se ikada bude radila sinhronizacija i novo izdanje za sve ove
rečnike, evo u prilogu mojih predloga za dodavanje, uglavnom
računarskih koji su rezultat ovog našeg prevođenja Fedore. (Naravno
neke reči su moguće netačne u kom slučaju bi bilo dobro da nam javite
;)

Pozdrav,
Miloš