Dobrý den, príteli,

Mr. Kevin Brown businessdepartment at kevinbrown.co.uk
Sat Oct 9 18:38:46 UTC 2010

………………………………………………………

Dobrэ den, prнteli,
Jб jsem pan Kevin Brown manaћer Ъcetnictvн / Audit ministerstva NatWest banky Harlsden, North West London, Anglie. Kontaktoval jsem si, co se tэkб podnikбnн nбvrh, kterэ bude mнt obrovskэ prнnos pro nбs oba a mйne privilegovanй ty. Bэt manaћerem ъcetnнho / auditu Greater London Krajskэ ъrad jsem zjistil, soucet Ј 15,000,000.00 GBP (patnбct milionu britskэch liber љterlinku) na ъctu, kterй patrн k jednomu z naљich zahranicnнch zбkaznнku Pozdnн Pan Moises Saba Masrнho. On byl ћidovskэ obchodnн magnбt z Mexika, kterэ zemrel v zrнcenн vrtulnнku na zacбtku letoљnнho roku.

Pan Saba byl 47-roky-starэ, kdyћ obe jeho manћelky, jeho jedinэ syn Avraham (Albert) a jeho dcera-v-prбvo zemrel v zrнcenн vrtulnнku.

Muћete zнskat vнce informacн, pokud jde o pбd a smrt naљeho pozde zбkaznнka pana Mojћнљe Saba na adresu webovэch strбnkбch nнћe:

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3832556,00.html

Volba Vбs kontaktovat vzbudil z geografickй povahy, kde ћijete, zejmйna vzhledem k citlivosti na transakce a duvernost zde. Nynн nбљ bankovnн bylo cekбnн na nekterэ z prнbuznэch prijde-aћ k tvrzenн, dedictvн fondu, ale bohuћel veљkerй ъsilн mб bэt neplatnй. Jб osobne jsem byl neъspeљnэ pri rozmistovбnн prнbuznэm ani nejbliћљнm prнbuznэm pana Saba. Na tomto jde, mбm usilovat o vбљ souhlas k vбm jako dalљн prнbuznэ / bude prнjemce na zemrelйho tak, ћe vэteћek z tohoto ъctu ocenen na Ј 15 milionu britskэch librбch bэt vyplacena na vбs.

To bude vyplacena, nebo sdнlenб v techto procent 60% pro me a 40% na vбs. Mбm zajiљtenй veљkerй nezbytnй prбvnн dokumenty, kterй mohou bэt pouћity k zбlohovбnн toto tvrzenн se chystбme delat. Vљe, co potrebujete, je nahrбt vaљe jmйna na dokumenty a legalizovat u britskйho Nejvyљљнho soudu za ъcelem prokбzбnн vбs oprбvnenэ prнjemce. Vљechny Ћбdбm nynн je vaљe uprнmnб Co-operace, duvernosti a duvery k tomu, aby nбs videt tuto transakci prostrednictvнm. Jб vбm zarucit 100% ъspeљnost a ћe tato obchodnн transakce budou provedeny v rбmci pusobnosti prбva a takй chrбnit vбs z jakйhokoli poruљenн smlouvy.

Uvedte, prosнm, mi nбsledujнcн, jak jsme 7 pracovnнch dnн spustнme ji projнt:
1. Vaљe celй jmйno
2. Telefonnн cнslo
3. Kontaktnн adresa
4. Vek
5. Pohlavн
6. Povolбnн

S proљla metodickэ vyhledбvбnн, rozhodl jsem se Vбs kontaktovat doufat, ћe vбs najdou tento nбvrh zajнmavэ. Prosнm o Vaљe potvrzenн tйto zprбvy a naznacuje vбљ zбjem budu vбm poskytne bliћљн informace je.
Vбљ souhlas s tнmto e-mailu a obchodnн nбvrh bude vysoce ocenil.
S pozdravem,

Pan Kevin Brown