Odp.: Re: [Fedora-cs-list] Fedora sk/cz weekly meeting

Adam Pribyl pribyl at lowlevel.cz
Sat Aug 18 19:05:41 UTC 2007

On Fri, 17 Aug 2007, Bukovansky Richard wrote:

> Uprimne, na tohle jsem koukal jako tele na novy vrata. Kliknuti je samozrejme
> povoleno. Ale asi se na to jeste nasich jazykotepcu z Ustavu pro jazyk cesky
> radeji zeptam... :)

Panove zrovna tento termin stal uz hodne boju, nerad bych tu mel dalsiho
Petra Tomese, prekladejte si to jak chcete ale vezte, ze tento slovnik
vznikal dlouho a bolestne. Do dnes se vedou spory napr. o to jak preklada
"tab". Petr Tomes tvrdosijne prosazoval "karta" a tak mame dnes v gnome
terminalu kartu ac cela mozilla a spol ma panel. Valky (a verte tomu ze
znacne krvave) se vedly i o klikani a klepani - pokud chcete psat text pro
lidi, kteri neumi s pocitacem pouzivejte klepani - klikani je naprosto
nesrozumitelne. Verte tomu, je to tak. A ptat se v UJC taky nemusite, z
tohodle dotazu uz tam musi byt uplne tumpachovi. To co jsem vam predlozil
nevzniklo za vecer, je to ale jen doporuceni. Pouzivejte co chcete, pak si
to zodpovite (jen pockejte az se do vas PT pusti :).

Slovnik muzeme zkopirovat k nam na wiki a obohatit ho o Fedora specificke
veci.

> R.

Adam