Odp.: Re: [Fedora-cs-list] Fedora sk/cz weekly meeting

Lubomir Kundrak lkundrak at redhat.com
Mon Aug 20 10:49:45 UTC 2007

On Fri, 2007-08-17 at 11:44 +0200, Marek Zukal wrote:

> Možná by stálo za to udržovat podobný slovník právě pro
> překlad Fedory. Třeba se pak chytnou i další lokalizátoři. Nebo nevíte
> někdo o něčem co by už existovalo? Chvilku jsem hledal, ale bez úspěchu.

Mozno by to blacklist slov a konstrukcii, ktore sa _nemozu_ pouzivat, a
nasledne robit nejakymi skriptami (botom v commit hooku?) QA prekladov a
opravovat ich. (V praci pri tvorbe mnozstva textov taketo black listy a
aspell pouzivame a verte mi, su velmi uzitocne).

Ide o to, aby sa nimi prekladatel nemusel zatazovat hovadinami typu
"kliknutie" vs. "klepnutie" a podobne, podstatne je aby preklady boli a
utrasu sa potom (snad poloautomatizovane). Nedokonale preklady v CVSku
este nikomu hlavu neodkusli.

S laskou,
--
  .''`.   Lubomir Kundrak (Security Response Team)
 : :'  :  Red Hat Czech s.r.o.