[Fedora-cs-list] Re: Re: Odp.: Re: Fedora sk/cz weekly meeting

Petr Vileta petr at practisoft.cz
Tue Aug 21 02:13:54 UTC 2007

Bukovansky Richard wrote:
> [...]
Opet se mylite ;-) OK je sice anglicka zkratka, ale dnes se z ni uz stalo
fakticky slovo a to dokonce mezinarodni. Muzete rici "Das ist OK", zrovna
tak jako "Éto jesť OK" nebo francouzky, italsky nebo treba eskymacky a
vsichni vam budou rozumet. Proste Oukej znamena "souhlas", "v poradku",
"ano". Naopak linuxove Budiz mi pripada znacne archaicke.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz