[Fedora-cs-list] Překlad Beta Release Notes F12

Josef Hruška josef.hruska at upcmail.cz
Tue Oct 13 22:45:42 UTC 2009

Ahoj,

jak tušíte, pracuji na překladu RN F12. Podařilo se mi ho dotáhnout na
nějakých 94% a tentokrát jsem už zvládl i druhé kolo (tzn. první, kde si
už kontoluji kvalitu překladu).

Takže, protože víc očí, víc vídí a zrovna tak víc hlav, víc ví, opět
bych rád požádal o případnou pomoc s dotažením překladu do zdárného konce.

Vítani jsou jak ti, kteří by se na překlad podíval z čestinářského
hlediska, tak (opět) zejména ti, kteří by byly ochotni pomoci s
překladem po technické stránce, tzn. více technicky zaměřených témat
(virtualizace, FEL, Circuit Design, a podobné (pro mě) chuťovky z
kapitoly 7).

Pepa Hruška