[Fedora-el-list] syndesi nokia mobile me bluetooth

John T. Margaritopoulos johnmargaritopoulos at gmail.com
Sun Apr 12 18:01:57 UTC 2009

On Sun, 2009-04-12 at 19:05 +0300, Papadeas Pierros wrote:

> Γενικά το bluetooth σου λειτουργεί και με άλλες συσκευές; (ποντίκια,
> άλλα pc κλπ)

Δεν έχω ποντίκια κλπ για να δοκιμάσω, αλλά στο Fedora 8 και στο 9 τα
ίδια κινητά συνδεόταν μια χαρά. Κάτι γίνεται με το 10.
Με hcitool scan μου δινει τη διεύθυνση του κινητού. από το κινητό μπορώ
να κανω paιr με το pc, το αντίθετο όχι. Τώρα να είναι θέμα nokia και να
δουλεύει με άλλα κινητά, δεν ξέρω. Στο forum πάντως αναφέρονται
προβλήματα στο Fedora 10 με nokia.

Δεν  μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο, εκτός από το να δοκιμάσω αλλο κινητό.

--
Dr. John T. Margaritopoulos,FRES
Department of Biochemistry and Biotechnology,
email: johnmargaritopoulos at gmail.com
email: jmarg at uth.gr