[Fedora-el-list] syndesi nokia mobile me bluetooth

John T. Margaritopoulos johnmargaritopoulos at gmail.com
Sun Apr 12 18:22:21 UTC 2009

On Sun, 2009-04-12 at 19:05 +0300, Papadeas Pierros wrote:

> Γενικά το bluetooth σου λειτουργεί και με άλλες συσκευές; (ποντίκια,
> άλλα pc κλπ)
Σε συνέχεια του προηγούμενου email μου, κατάφερα να κάνω pair το κινητό
με το laptop μου(Pavilion dv7),έχει ενσωματωμένο bluetooth. Αυτό γίνεται
όταν ψάχνει το κινητό για αξιόπιστη συσκευή, το αντίθετο δεν πετυχαίνει.

PC και laptop δεν καταφέρνω να τα κάνω pair, είτε όταν προσπαθώ από το
ένα είτε από το άλλο.

--
Dr. John T. Margaritopoulos,FRES
Department of Biochemistry and Biotechnology,
email: johnmargaritopoulos at gmail.com
email: jmarg at uth.gr