[Fedora-trans-ca] Re: [fedora] traducción de documentación

goynes goynes at gmail.com
Mon Jan 2 22:19:22 UTC 2006

crec que el que més m'interessa es fer la traducció de la documentació,
el teu suggeriment em pareix molt bé, per tant fare la traducció de la
guia d' instal·lació de FC4. Una volta feta aquesta traducció, on
aparexeirà? gràcies.

Per altra banda, també puc començar amb alguna traducció de paquets i
donada la meua inexperiensia crec que el millor és posar-me amb Xavi Conde
amb les descripcions dels paquets RPM.

Gràcies, em ve molt bé tot aquest material per a practicar la traducció.