[Fedora-users-br] Email

anthony baldwin anthonybaldwin06 em comcast.net
Seg Maio 29 15:00:17 UTC 2006

You can add a launcher to the GNOME panel. Clicking on a launcher
launches a predetermined application.
To add a new launcher applet, right click on the panel and select Add
New Launcher from the pop-up menu.
http://www.oreilly.com/catalog/debian/chapter/book/ch06_07.html

Pode adicionar um ¨Launcher¨ (atalho) no panel de Gnome.
Para adiciona-lo, right-click (clique o direito) no panel e seleccione
¨Adicionar Novo Launcher¨ de menu.
Não sei se to traduzindo bem, mas espero que isso vai ajuda-lo.

tony