[Fedora-trans-ar] ع ض و ج د ي د

Munzir Taha munzirtaha at gmail.com
Wed May 10 13:33:01 UTC 2006

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
ومرحبا بك عضوا جديدا في مشروع ترجمة فيدورا.
حبذا أخي لو مررت مرورا سريعا على أرشيف الرسائل في

https://www.redhat.com/archives/fedora-trans-ar/
 لأخذ فكرة عن طبيعة العمل.

أيضا ستجد في هذا الرابط قاموس مبسط لبعض المفردات التي تتكرر كثيرا وضعت لتوحيد
الترجمة قدر الإمكان، وأتركك الآن مع فريق الترجمة ليرحب بك ويشرح لك كيفية
استخدام برنامج kbabel للترجمة فليتفضل ... :)

ملحوظة: لا أدري كيف أرسلت رسالتك السابقة لكن أتوقع أنها أرسلت بطريقة فريدة من
نوعها واحتاجت لعملية جراحية حتى تظهر بهذه الصورة لذا أرجو أن يتبرع أحد الأخوة
بشرح طريقة أفضل للإرسال.

On Tuesday 09 May 2006 21:07, mohamed akl wrote:
> السلام عليكم ورحمة الله وبركاته كيفكم اخوانى عساكم تكونوا بخير إن شاء الله
أنا أوﻻ عضو جديد ما بينكم وإن شاء الله أكون دائم على طول معاك الأخ منذر هو
اللى كلمنى وقالى على موضوع الترجمة أوﻻ بارك الله فيكم وربنا يجازيكم كل خير
على العمل اللى انت بتعملوه ده مش عاوز أطول عليكم أنا أوﻻ لسه بقالى اسبوعين
بالظبط فى اللينكس بس ولله الحمد عرفت حاجات كتير أقدر أمشى بيها على الأقل فترة
اﻻمتحانات فا أنا كل المطلوب عاوز أعرف المهمة اللى هتكون عليا بالظبط إن شا ء
الله واللى مفروض أعمله علشان يطلع على أكمل وجه إن شاء الله وزى ماأنا ذكرت
آنفا إنى لسه جديد العهد باللينكس ولكن إن شاء الله بجتهد معاكم نعمل حاجة فعﻻ
ذات قيمة السﻻم عليكم ورحمة الله وبركاته أخوكم فى الله محمد
--
Munzir Taha
Telecommunications and Electronics Engineer