[Fedora-trans-bg] Доклади за грешки

fedora-trans-bg at redhat.com fedora-trans-bg at redhat.com
Wed May 9 22:39:15 UTC 2007

> Активни - аз и Мирослав сме (той е отпуска в момента и е "неоткриваем").
Значи вас ще тормозя.

> Вие, останалите двама, не сте ли  ;-)
За преводите на Федора става дума.

>  Аз се опитвах (успях почти) да си
> подкарам F7t4 на лаптопа и порапортувах малко грешки за да тествам.
От седмица съм на Development на преносимия комп. Бива.

> Давайте за сега тук, обещавам лично да ги натъпкам в Trac-а като го пусна.
То важното е да се оправят, не толкова да се отчитат.

> Карам по памет, една седмица преди официалното излизане.
Добре.

>     Въпросче, да се мъчим ли да допревеждаме "desc" (описанията на
> пакетите), при положение че "summary" (заглавията, кратките едноредови
> описания) са изцяло преведени? Няма ли да е по-добре да попрегледаме за
> грешки?
Няма да мога да отделям някакво голямо внимание на проекта. Искам да се
оправят нещата, които най-безумно ме дразнят. Хубавото е, че те са на
места, които често се виждат и така чувството за качеството се вдига.

Искам да бъдат оправени:
- българските съобщения при стартиране на машината и при операции със
системните скриптове.
- инсталатора, че едно време имаше и неправилни неща вътре.

Иначе - нова версия ще има след 6 месеца и каквото не стане сега - има
време и за него. Прецени на теб какво ти се прави и какво имаш
възможност да свършиш.

>   Някой да знае вариант за смяна на паролите в trac-а от потребителите? Не
> ми допада да гледам нечии пароли. Мога да направя локално CA и да раздам
> X509 сертификати за целта, трябва да може да се интегрира и с Trac...?
Имаш физически достъп до машината. Можеш да изменяш данните и ако е до
фалшификация - няма начин да се предпазим от теб независимо знаеш и
паролите на потребителите или не.

Поздрави:
ал_шопов