[Fedora-trans-bg] Доклади за грешки

fedora-trans-bg at redhat.com fedora-trans-bg at redhat.com
Sat May 12 15:37:11 UTC 2007

On Thursday 2007-05-10 01:39:15 fedora-trans-bg at redhat.com wrote:

> Значи вас ще тормозя.

> За преводите на Федора става дума.

Да, имах в предвид нали имате ключове (ssh) и достъп до cvs-а?

> От седмица съм на Development на преносимия комп. Бива.
Suspend-а почти ми работи (ако махна безжичния модул преди това). Инак е
по-пъргаво ;-)

> Искам да бъдат оправени:
> - българските съобщения при стартиране на машината и при операции със
> системните скриптове.

Има го, не са го качили още :-( Може и да има още за оправяне, но уж гледах...
Ще го прегледам пак.

> - инсталатора, че едно време имаше и неправилни неща вътре.

Тези са най-неприятни - гледаш - преведено... и ако не се зачетеш... оправил
съм няколко, но ако някой види нещо - свиркайте /може и в .patch ;-) /.

> Иначе - нова версия ще има след 6 месеца и каквото не стане сега - има
> време и за него. Прецени на теб какво ти се прави и какво имаш
> възможност да свършиш.

> Имаш физически достъп до машината. Можеш да изменяш данните и ако е до
> фалшификация - няма начин да се предпазим от теб независимо знаеш и
> паролите на потребителите или не.

Спор няма, просто ме дразни да виждам чужди пароли и да не могат да се
сменяват.

Успях да си подкарам машината, след двудневна борба, и сега инсталирам...
Съжалявам за забавянето, много работа...

- --
Regards,
  Doncho