[Fedora-trans-ca] [fedora] gràcies per la informació

Pedro pedro.babel at telefonica.net
Thu Nov 10 08:58:27 UTC 2005

Josep Puigdemont escribió:

>Hola Pedro!
>
>El dc 09 de 11 del 2005 a les 09:33 +0100, en/na Pedro va escriure:

>Acostumem a fer servir "segon pla", o bé en el "rerefons", tal com diu
>el recull.
>
>Jo proposaria com a traducció:
>"Inhabilita la protecció SELinux per al servidor de rerefons cupsd" (o
>"per al servidor en segon pla cupsd").
>

>Salut!
>
>/Josep
>
>P.D.: Encara no he tingut temps de mirar els fitxers que vas enviar, em
>sap greu.

Hola a tots:

Josep, Xavier, moltes gràcies per la vostra ajuda!

He llegit els correus i penso que seguiré la recomanació del recull. Per
tant, traduiré "cupsd backend server" com a "servidor de rerefons cupsd".

Estic a punt d'acabar la revisió del meu mòdul, de fet només em queda
passar la traducció en un fitxer a part amb codificació utf-8 (és això
el que em vas aconsellar,oi  Xavier?). Bé, us enviaré el
"system-config-securitylevel" tan aviat com estigui enllestit.

Salut!
pedro