[Fedora-trans-ca] [fedora] Re: mòdul system-config-securitylevel

Xavier Conde Rueda xavi.conde at gmail.com
Thu Nov 10 12:25:51 UTC 2005

Val, l'he cagat. No facis cas. Ara em miro el PO. Estava bé.

De totes maneres pensa en el que t'he dit dels diffs. Amb el fitxer
que ens has enviat faria difícil comparar l'anterior i l'original. I
si a més l'has de fer a mà és una feinassa. Si vols afegir comentaris
ja va bé.

Bona feina!

El 10/11/05, Xavier Conde Rueda <xavi.conde at gmail.com> va escriure: