[Fedora-trans-ca] [fedora] Re: mòdul system-config-securitylevel

Xavier Conde Rueda xavi.conde at gmail.com
Thu Nov 10 16:23:49 UTC 2005

"Last-Translator: Pedro <pedro.babelia at gmail.com>\n"

-- és correcte?

#: ../src/firstboot_selinux.py:58
msgid "SELinux"
msgstr "_SELinux"

-- L'original no té accelerador

#: ../src/firstboot_selinux.py:78
msgid "Changing this SELinux setting requires rebooting the system so
the entire file system may be relabeled.  Relabeling taks a long time
depending on the file system.  Would you like to continue with this
setting and reboot the system after firstboot is complete?"
msgstr "Si canvieu aquests paràmetres de SELinux, caldrà que arranqueu
de nou per tal que el sistema de fitxers es pugui reetiquetar. Aquesta
operació pot trigar molt de temps. Això dependrà de la mida del
sistema de fitxers. Voleu continuar amb l'operació?"

-- La darrera frase original no està ben traduïda.

#: ../src/securitylevel.py:64
msgid "Firewall"
msgstr "Tallafocs"

-- Tallafoc (singular). Tallafocs (plural). Pots veure-ho al recull de
termes. Has modificat aquesta paraula en d'altres frases també, però
no les poso per anar més ràpid.

#: ../src/securitylevel.py:66
msgid "You can use a firewall to allow access to specific services on
your computer from other computers and prevent unauthorized access
from the outside world.  Which services, if any, do you wish to allow
access to?"
msgstr "Podeu utilitzar un tallafocs per permitir l'accés a serveis
concrets del vostre ordinador des d'altres ordinadors i prevenir
l'accés no autoritzat des de l'exterior. A quins serveis voleu
permitir l'accés?"

-- Permitir està acceptat? Jo crec que és permetre, però potser les
dues formes són vàlides.

#: ../src/securitylevel.py:84
#: ../src/lokkit.c:513
msgid "Secure WWW (HTTPS)"
msgstr "Protocol per a la transferència segura d'hipertext (HTTPS)"

-- Millor "WWW xifrat (HTTPS)" (més curt).

#: ../src/securitylevel.py:308
#, python-format
msgid "Invalid port given: %s.  The proper format is 'port:protocol,
port:protocol'.  For example, '1234:udp, rsync:tcp'"
msgstr "El port indicat no és vàlid: %s. El format correcte és
'port:protocol, port:protocol'. Per exemple, '1234:udp, 3456:tcp'"

--  '1234:udp, rsync:tcp' no coincideix amb la teva traducció

#: ../src/selinuxPage.py:380
msgid "Changing the policy type will cause a relabel of the entire
file system on the next boot. Relabeling takes a long time depending
on the size of the file system.  Do you wish to continue?"
msgstr "Si canvieu el tipus, es reetiquetarà tot el sistema de fitxers
en la següent arrencada. El reetiquetat triga molt de temps, depenent
de la mida del sistema de fitxers. Voleu continuar?"

-"-Si canvieu el tipus de política, "

#: ../src/lokkit.c:167
msgid ""
"     * Secure WWW (HTTPS) -- HTTPS is a modified HTTP\n"
"       used to serve Web pages when security is\n"
"       important.  Examples are sites that require logins\n"
"       like stores or web mail.  This option is not\n"
"       required for viewing pages locally or\n"
"       developing Web pages.  You need the httpd\n"
"       package installed for this option to be useful\n"
msgstr ""
"     * HTTPS (Protocol per a transferència segura d'hipertext) --- L'HTTPS\n"
"        és un protocol que deriva del HTTP i que es fa servir com a servidor\n"
"        de llocs web on la seguretat és important, com és el cas de
llocs web\n"
"        on s'ha de registrar un usuari. Els gestors de correu i de
contrasenyes\n"
"        en són exemples. No cal habilitar aquesta opció per mostrar pàgines\n"
"        localment o per desenvolupar-ne. Necessitareu tenir
instal.lat el paquet\n"
"        httpd per tal que aquesta opció sigui útil\n"

--- WWW xifrat -- L'HTTPS ...
--- instal.lat -> instal·lat
-- Necessitareu el paquet httpd per poder fer servir aquesta opció (la
cadena anglesa no està massa ben escrita, jo et suggereixo que a la
traducció o fem millor ;)).

#: ../src/lokkit.c:174
msgid ""
"     * Mail (SMTP) -- This allows incoming SMTP mail\n"
"       delivery. If you need to allow remote hosts to\n"
"       connect directly to your machine to deliver\n"
"       mail, enable this option. You do not need to\n"
"       enable this if you collect your mail from your\n"
"       ISP's server by POP3 or IMAP, or if you use a\n"
"       tool such as fetchmail. Note that an\n"
"       improperly configured SMTP server can allow\n"
"       remote machines to use your server to send\n"
"       spam.\n"
msgstr ""
"     * Correu (SMTP) -- Aquesta opció habilita el lliurament\n"
"       de correu a través de SMTP. Habiliteu aquesta opció si\n"
"       heu de permetre l'accés d'ordinadors remots a aquesta\n"
"       màquina per lliurar-hi correu. No cal que habiliteu\n"
"       aquesta opció si recolliu el correu al servidor POP3 o\n"
"       IMAP del vostre ISP, o si feu servir eines com ara\n"
"       fetchmail. Tingueu en compte que si el servidor SMTP no\n"
"       està degudament configurat, pot permetre que màquines\n"
"       remotes enviïn correu no desitjat a través d'aquesta\n"
"       màquina.\n"

-- jo canviaria ISP per "proveïdor de serveis d'Internet"

#: ../src/lokkit.c:184
msgid ""
"     * FTP -- FTP is a protocol used for remote file\n"
"       transfer. If you plan on making your FTP\n"
"       server publicly available, enable this option.\n"
"       You need the vsftpd package installed for this\n"
"       option to be useful.\n"
msgstr ""
"     * FTP -- L'FTP és un protocol que es fa servir per\n"
"       transmetre fitxers. Habiliteu aquesta opció si voleu\n"
"       que es pugui accedir públicament al servidor FTP.\n"
"       Necessitareu el paquet vsftpd per a què aquesta\n"
"       opció sigui d'utilitat.\n"

-- this option to be useful ... (el mateix que t'he comentat abans).

#: ../src/lokkit.c:189
msgid ""
"     * Samba Browsing -- This allows you to access\n"
"       access and participate in Windows file and printer\n"
"       sharing networks.  You need the Samba package\n"
"       installed for this option to be useful\n"
msgstr ""
"   * Navegació Sama -- La navegació Samba us permet\n"
"      accedir i formar part de xarxes compartides d'impressores\n"
"      i de fitxers Windows. Heu d'instal.lar el paquet\n"
"      Samba per tal que aquesta opció sigui útil\n"

-- Sama->samba, insta.lar-->instal·lar
-- this option to be useful ... (el mateix que t'he comentat abans).

#: ../src/lokkit.c:327
msgid "Cancel"
msgstr "Cancel.la"

-- Cancel·la

#: ../src/lokkit.c:952
msgid "Masquerades traffic from the specified device"
msgstr "Emmascara tot el tràfic pels dispositius especificats"

-- pels->dels

#: ../src/lokkit.c:957
msgid "'enforcing', 'permissive', or 'disabled'"
msgstr "'enforcing', 'permissive', or 'disabled'"

--" o". En qualsevol cas, és correcte no traduir 'enforcing' etc.

#: ../src/selinux.tbl:9
msgid "Allow executables to run with executable stack
(/selinux/checkreqprot implies this)"
msgstr "Permet que el fitxers executables s'executin amb una pila
executable  (/selinux/checkreqprot implica això)"

-- els fitxers

#: ../src/selinux.tbl:11
msgid "Allow sysadm_t to debug or ptrace applications)"
msgstr "Permet al sysadm_t depurar o rastrejar aplicacions"

-- Permet el sysadm_t

#: ../src/selinux.tbl:12
msgid "Allow the use of shared libraries with Text Relocation"
msgstr "Permet l'ús de bibliotques compartides amb Text Relocation"

-- biblioteques

#: ../src/selinux.tbl:13
msgid "Do not audit things that we know to be broken but which are not
security risks"
msgstr "No auditis coses que se sap que estan trencades, però que no
representen cap risc per a la seguretat"

-- auditar és correcte?

#: ../src/selinux.tbl:21
msgid "Allow ftpd to run directly without inetd"
msgstr "Permet que l'ftp s'executi directament sense inetd"

-- ftpd

#: ../src/selinux.tbl:26
msgid "Allow HTTPD scripts and modules to connect to the network."
msgstr "Permet que els scripts HTTPD i els mòduls es conectin a la xarxa"

-- script: fitxer de seqüència

# Trad. Pedro Fdez
#: ../src/selinux.tbl:17
#: ../src/selinux.tbl:18
#: ../src/selinux.tbl:19
#: ../src/selinux.tbl:20
msgid "Printing"
msgstr "S'està imprimint"

-- Impressió (gerundi substantivitzat)

# rev. Pedro Fdez
#: ../src/selinux.tbl:31
msgid "Disable SELinux protection for http suexec"
msgstr "Inhabilita la protecció SELinux per a httpd suexec"

-- http

# rev. pedro fdez
#: ../src/selinux.tbl:167
msgid "Allow squid daemon to connect to the network"
msgstr "Permet que el dimoni squid es conecti a la xarxa"

-- connecti

Vinga, bona feina! Està molt bé per ser la primera traducció.

El 10/11/05, Xavier Conde Rueda <xavi.conde at gmail.com> va escriure: