[fedora-trans-el] Ελληνικά στο FC6T1 anaconda - απαίσια fonts

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Thu Jun 22 19:05:56 UTC 2006

Στις 22-06-2006, ημέρα Πεμ, και ώρα 19:46 +0100, ο/η Dimitris Glezos
έγραψε:
> [...]
> 		<family>DejaVu Serif</family>
> 		<family>Bitstream Vera Serif</family>
>
> <!--
>   Sans-serif faces
>  -->
> 	<alias>
> 		<family>DejaVu Sans</family>
> 		<family>Bitstream Vera Sans</family>
>
> <!--
>   Monospace faces
>  -->
>  	<alias>
> 		<family>DejaVu Sans Mono</family>
> 		<family>Courier</family>
>
> Οπότε, θα έλεγε κανείς ότι πετύχαμε αυτό που θέλαμε ως προς το

Αυτό είναι το κομμάτι για το Alias, δηλαδή το σύστημα γνωρίζει ότι π.χ.
η DejaVu Sans Mono είναι γραμματοσειρά μορφή monospace.

Για τη προτίμηση πρέπει να γίνει αναφορά στο κομμάτι που μοιάζει με

<prefer>
          <family>...</family>
</prefer>

> Το πρόβλημα είναι ότι το dejavu rpm δεν εγκαταστάθηκε by default. Μόλις
> εγκατέστησα το dejavu rpm, πήρα τα screenshots που μπορείτε να βρείτε εδώ:
>
>   http://dimitris.glezos.com/box/fc6t1shots-dejavu-rpm-added.tar.gz
>
>  - Προσέξτε που η κονσόλα ξεκινάει και τελειώνει χαλασμένη ενώ στη μέση
> "φτιάχνει" λίγο

Έχω την εντύπωση ότι ο καθορισμός της σωστής γραμματοσειράς στη κονσόλα
δεν γίνεται σωστά για όλη τη διάρκεια της εγκατάστασης.
Δεν έχω περισσότερες λεπτομέρειες το θέμα αυτό.

>  - Το "π" στο desktop είναι χαλασμένο

Αυτό σημαίνει ότι η Vera δίνει το π (είναι σφάλμα της γραμματοσειράς
διότι το π είναι πλαγιαστό). Η Vera πρέπει να βγει από τη μέση για να
είναι όλα σωστά.

> ΥΓ: Ξανά: Είμαι στο #fedora-el sto Freenode.

Ετοιμάζομαι για αύριο για το guadec και τρέχω για ετοιμασίες :(.

Σίμος