[fedora-trans-el] FC6T3 release & greek

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Fri Sep 22 15:17:35 UTC 2006

Στις 22-09-2006, ημέρα Παρ, και ώρα 15:36 +0300, ο/η Nikos Charonitakis
έγραψε:

> έτσι δείχνει (πρόβλημα πυρήνα) αφού στο fc5 από ένα πηρύνα (2.6.16)και
> μετά σχεδόν όλα ήταν οκ. τι πρόβληματα είδες εσύ;

> στο gdm άλλαξαν γραμματοσειρά; υποθέτω ναι αφού τα dejavu είναι default

Δεν θυμάμαι να το είχε πεί κανένας.. όλοι είπαμε ότι το Επιφάνεια
εργασαίας ήταν καλύτερο
> αυτό έχει μεταφραστεί εδώ και καιρό. Αλλά μάλλον οφείλεται στις
> πατατιές που κάνουν και δεν περιλαμβάνουν τα updates των μεταφράσεων.
> Το έργο αυτό το έχω δει αρκετές φορες (από τις παλιές μέρες)

AFAIK το "σύστημα" είναι ubuntu-specific το "pure gnome" χρησιμοποιεί το
"Επιφάνεια εργασίας"
(#: ../desktop-directories/Desktop.directory.in.h:1
msgid "Desktop"
msgstr "Επιφάνεια Εργασίας")
Θέλετε το fedora να ειναι όπως στο ubuntu?