RE: [fedora-trans-el] Αποστολές μέσων

Kalamaras Dimitris dimitris.kalamaras at compupress.gr
Mon Jun 18 10:22:58 UTC 2007

-----Αρχικό μήνυμα-----

>Σωστά, δεν το είχαμε σκεφτεί. Είναι από τους καλύτερους τρόπους (και σίγουρα ο
>ευκολότερος αν είναι σε πόλη) να λάβει κανείς το Fedora στην Ελλάδα αν το θέλει
>σε υλική μορφή. Απλά δεν το είχαμε σκεφτεί. Το πρόσθεσα στο:

>  http://fedoraproject.gr/download

>Όταν κυκλοφορήσει σε μερικές ημέρες, να το προσθέσουμε και στα νέα για να βγει
>και στον Πλανήτη να το μάθει ο κόσμος.

Ευχαριστούμε πολύ!

>Πάντως, αυτό που πρότεινα παραπάνω είναι για εντελώς δωρεάν αποστολή DVD, το
>οποίο θα ενισχύσει και το αίσθημα κοινότητας και πιθανώς να φέρει και νέα μέλη
>στην ομάδα.

Μπορείτε να αξιοποιήσετε και το HELLUG, εδώ. Απ' όσο ξέρω, στο εργαστήριο της Καλλιθέας
μπορεί οποιοσδήποτε να περάσει κάθε Τετάρτη και Σάββατο και να του "κάψουν" ένα CD/DVD
με τη διανομή που θέλει (άρα και το Fedora).

Επομένως, αξίζει να προστεθεί και αυτή η αναφορά στην ιστοσελίδα.

Φιλικά,

--Δημήτρης