[fedora-trans-el] Αναθεωρήσεις μεταφράσεων - οδηγίες

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Sat Mar 17 06:23:41 UTC 2007

On Fri, 2007-03-16 at 12:51 +0200, Nikos Charonitakis wrote:
> Νομίζω οτι το diff του bug-buddy έχει μια εύστοχη αναθεώρηση (Email=ηλ
> διεύθυνση)
> Το Email υπάρχει και σε πολλά άλλα αρχεία και πρέπει να το αλλάξουμε καθολικά.

Εδώ ξέχασα να ευχαριστήσω το Γιώργο Φράγκου που ανανέωσε τη μετάφραση
του bug buddy για 100% πληρότητα.
Τέτοιες ανανεώσεις των μεταφράσεων δίνουν την ευκαιρία για έλεγχο πολύ
παλαιών μεταφράσεων και εναρμόνιση με τη νέα ορολογία.
Γενικά υπάρχει μια διαδικασία για τη λήψη του σωστού αρχείου,
επεξεργασία και αποστολή μέσω SVN. Με την ολοκλήρωση μιας μετάφρασης
υπάρχει ένας ακόμα λόγος για παραπάνω έλεγχο του αρχείου.

Σίμος