[fedora-trans-el] Πως μπορούμε να "ανεβάσουμε" τα μεταφρασμένα pot?

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Sun Nov 1 07:14:50 UTC 2009

Στις 01-11-2009, ημέρα Κυρ, και ώρα 02:11 +0200, ο/η Athanasios E.
Samaras έγραψε:
> Καλησπέρα,
> πριν από λίγο καιρό (περίπου 3 εβδομάδες) κατέβασα ένα αρχείο προς
> μετάφραση (το libvirt) σε μορφή .pot.

Θα πρέπει να είναι σε μορφή .po όχι .pot  (δες
http://en.wikipedia.org/wiki/GNU_gettext για τις διαφορές)
> Αφού έριξα λίγη δουλειά έφτασα να έχω μεταφράσει το 13% οπότε και
> σκέφθηκα ότι θα ήταν λογικό να το "ανεβάσω" ώστε να μπορεί κάποιος από
> τους επιμελητές / συντάκτες να κάνει τα καθήκοντά του.
>
> Τελικά απλά δεν μπόρεσα να ανεβάσω τίποτε.

Θα πρέπει να κάνεις login στο
https://translate.fedoraproject.org/account/signin/?next=/languages/el/collection/fedora/fedora-12/  και να ανεβάσεις το .po. Μπορείς να κάνεις login?

> Μήπως μπορείτε να με διαφωτίσετε για τη διαδικασία;

Αν παρόλα αυτά δεν μπορείς να το ανεβάσεις στείλτο στη λίστα, να το
ανεβάσει κάποιος άλλος

Κώστας