OOo lokalizacija u Fedori

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Sun Jun 29 13:38:19 UTC 2008

2008/6/21 Goran Rakic <grakic at devbase.net>:
> Lokalizacija za 2.4.1 uzvodno se nikada nece pojaviti, a sada moze da se
> pusti kao nadogradnja za korisnike Fedore 9.

Ovo je mislim jako loša situacija za distributere, da li može da se
potegne to pitanje sa OOo razvojnim timom? Čini mi se suludo da ne
uključuju ažuriranu lokalizaciju u .x verzije?!?!

Prebaciću prijavljene zahteve u Bugzilli na OOo i Caolana, ali pošto
to u Fedori podrazumeva ponovnu izgradnju colukpnog OOo paketa radi
izmene verzije RPM paketa (svaki put kada se nešto promeni u
izgradnji, ceo SRPM mora dobiti novu verziju, npr. sledeća bi bila ),
a ne samo lang-sr dela, što povlači ažuriranje više stotina megabajta
za sve Fedora i OOo korisnike, čini mis e da ćemo se načekati dok se
ne nakupe i neke važnije zakrpe.

Pozdrav,
Miloš