Projekat lokalizacije Fedora 8

Nikola Pajtic npajtic at ic.fon.bg.ac.yu
Sun Mar 30 14:30:56 UTC 2008

Pozdrav svima!

Za pocetak, zeleo bih da vam se predstavim. Zovem se Nikola, saradnik sam
Inovacionog Centra Fakulteta organizacionih nauka u Beogradu i jedan od
clanova tima koji je radio na lokalizaciji Fedore 8.

Pored mene, na projektu lokalizacije radili su jos i Marko Mijatovic,
Milos Mijatovic i Jovan Krunic, takodje saradnici Inovacionog centra, koji
ce vam se naknadno predstaviti.

S obzirom da smo mi odgovorni i zaduzeni za prevod, zeleli bismo da vas
zamolimo za informacije vezane za dalje aktivnosti i način rada. Koje
PO fajlove bismo trebali dalje da radimo? Da li se ti fajlovi preuzimaju
iz Fedorinog CVS-a ili sa neke druge lokacije? Kome se lokalizovani PO
fajl vraca? Da li postoje odredjena pravila, vezana za samo prevodjenje?

Toliko od mene za sada. Jos jednom vas pozdravljam i nadam se uspesnoj
saradnji.

S postovanjem,
--
Nikola Pajtic